tisdag 24 mars 2009

Nåt att se fram emot =)

Idag har jag bokat tid för UL!! =D
Så veckan efter påsk ska vi dit & det känns sååå långt borta. Fast det är bara tre veckor kvar & det går nog fort. Det har varit mitt glädjeämne idag & fö har dagen rullat på som vanligt.
Det enda som egentligen är trist med jobbet är att jag inte kan vara ute i solen. Man längtar efter att få sitta & dricka kaffe eller bara njuta av de första solstrålarna som värmen ens ansikte. Men jag får passa på under helgerna, då vi har haft turen att ha riktigt fint väder. Fast till helgen såg det ut som det skulle komma snö. =( Då du Paula - då startar vi en "hata-snö-klubben!

Puss & kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ja jag ska va ordförande!!!! ;O)
    ha ha ah ha ha.........
    Åhh va kul med UL!! Lilla bebben!! <3

    SvaraRadera
  2. Peeeet på bebben! =)

    Linda

    SvaraRadera