torsdag 29 januari 2009

Vart tog tiden vägen??

Det är torsdag redan & jag förstår inte var veckan tagit vägen. Helgen är såklart bokad då vi ska börja göra iordning Idas nya rum intill köket. Tapeterna är nere samt listerna så nu ska det börjas att slipa & spackla. Det var från börjar meningen att jag & Matte skulle ha det rummet till sovrum men Ida är alltid uppe på övervåningen & vill inte vara själv nere på sitt rum. Så det är det bättre att hon får sova på övervåningen istället. Sen får vi se vad som händer när hon blir äldre.
Fast äldre - hon fyller ju 5 år i sommar & jag kan inte fatta var tiden tog vägen. Denna lilla skrutta som aldrig ville komma ur magen har växt, blivit en söt tjej med mycket åsikter & en stor portion vilja. Vart tog tiden vägen? Om det ska gå så här fort vart har vi kommit om en vecka. Uuuh, jag vågar inte ens tänka på det. Vill ju ha kvar min lilla prinsesse som alltid ska vaa med mamma & pappa. Hihi...

Hur som helst - det är fredag imorrn & tills dess ska jag mysa under täcket.

1 kommentar:

  1. Hihi ja vart tar tiden vägen?????? men stora blir dom hihi men jag måste säga att det bara blir roligare... eller kanske inte alltid...JIm tittar på mig ibland med stora ögon. Men mamma fattar du eller!?
    Men man smälter som i morses när man ligger brevid varandra o tittar på bompa och det smyger in en liten hand i min hand... elelr när man får en kram o han säger älskar dig mamma...

    Kul att greja med idas rum.... ja vi får la komma förbi nån dag när det är färdigt o titta...så kan dom leka en sväng..

    SvaraRadera