fredag 23 januari 2009

Freedag!

Ja, då var det fredag igen & en ledig helg ligger framför mig. Har precis tagit en skön dusch så nu sitter jag & Ida i soffan & myser. Min fina man hade gjort så fint hemma & tänt levande ljus när jag kom hem. Det är något som jag verkligen tycker om för det är så otroligt mysigt. =) Sen åt vi tacos & drack gott - precis som fredag ska vara. =) Tänk att vara så lyckligt lottat att ha n sådan underbar familj som jag har.
Imorgon går en del av dagen åt till att baka kakor till dopet som Paula ska ha för twinsen på söndag. Det är kul att kunna hjälpa till. =) Så jag hoppas verkligen att hon tycker om dom.
, nu ska jag mysa vidare med min febriga dotter.

Ha det underbart! =)

1 kommentar:

  1. Åhh gulle dig! Men nu fick jag lite dåligt samvete. Det känns som om hela din dag går ut på o slava ihop sötsaker till mig :-(
    Men jag uppskattar verkligen hjälpen! Du e underbar som vill hjälpa till! <3
    O du, hallå?? E det choklad i så älskar jag dom, ha ha ha...

    SvaraRadera