torsdag 1 januari 2009

Sliten men vid gott mod!

Hade en fantastiskt rolig dag & kväll igår & vi kom oss hem runt tre imorse.
Så nu är hela Fam. Ljung slitna men det är det värt. =) Vi fick supergod mat & det var trevlig att bara sitta ner & prata efter dagens skridskoåkning.
Barnen hade fullt upp med sig själva & lekte på så bra.
Ida slocknade dock nån timma innan tolvslaget & vi brydde inte om oss att väcka henne.
Hon behövde den sömnen & nu när vi sitter på tåget på väg till Uppsala, kan jag känna att jag skulle böva den sömnen också. Hade det inte varit för de tre glinen i stolarna framför så hade jag säkert fått sova en stund. Grrr...
Anyway, vi är iaf på väg & det ska bli kul att träffa Jeanette & Bill. Det va ett tag sen nu så vi har en del att komma ikapp med. =) Borde egentligen haft ett par svart byxor till begravningen imorgon med det får väl bli en svart kjol istället. Någon affär i stan har säkert ändå inte öppet idag. :-/ Vet bara inte vad jag ska ha upptill & det är ju så typiskt mig att vara ute i god tid.
Får se om det blir någon shopping någon annan dag i helgen, byxorna behöver jag ändå.
Oj vilka problem jag har. =)

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar