torsdag 14 januari 2010

Städa, städa, städa

Min lilla prinsessa är hemma från dagis idag. Det är ingen större fara med henne så men hon är hes (eller häs som hon säger) & förkyld & jag vill inte att det ska bli värre. Men jag tror att hon tycker det är mysigt att vara hemma pm mamma bara kunde låta bli att tjata om ostädade rum. ;)
Jag får passa på att städa resten av huset när tillfälle ges. Konstigt men det finns verkligen alltid nåt att göra här hemma. Undra om den dagen finns då man vaknar på morgonen & det inte finns ett ställe som nehöver städas. Nu menar jag inte att allt ska vara dammat & putsat, nä bara att det är iordning. Nåja, vi får väl se.
Nä, jag får väl ta efter Ida nu & städa i resten av huset. Det är ju ändå fredag imorgon & då är det skönt om det är fint.

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar