fredag 8 januari 2010

Brrr

Det är galet va kallt det är ute idag. -18 grader!! Missförstå mej inte för det är inte det att jag gnäller, jag är nog mer förvånad att vi kunde sjunka i temperatur så pass mycket. Bevisligen... Snön är mao kvar & jag tycker det är skönt. Visst att allt är lättare när det är barmark men den ser vi på så stor del av året att vi gott kan ha snö ett tag till.
Jag & min kära bror ska ta barnen & dra till pulkabacken idag. Jag får se till att klä mej ordentligt för det är så trist att stå där & frysa & jag har inte lust att gå hem det första jag gör. Fast först ska jag plocka undan hemma lite så det är fint när Matte kommer hem i em. Fredagsmyyys! :)

Nä, bara för att jag satte mej vaknade Simon. Jag som hade sååå mycket att skriva om. ;)
Återkommer jag inte idag får ni ha en skön fredagskväll.

Puss & Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar