tisdag 19 januari 2010

Dagar som bara försvinner...

Vissa dagar är bara sådana som bara försvinner. På eftermiddagen sitter man & undrar var den tog vägen & framförallt vad man gjorde. Idag är en sådan dag. Det enda vettiga jag gjort idag är att ha gjort klart Idas gardiner & hängt upp dom. Egentligen skulle jag kunna ha miljoner saker att göra men inte idag. Det kanske har med att sömnen inte varit som den skulle.
Det är nog så att jag är chockad att jag suttit vid en symaskin & med nål & tråd. ;) Det hör ju inte till vanligheterna. Nu börjar Idas rum att ta form vilket är superkul. Där ligger vi iaf rätt i tiden så att vi snart kan börja med Simons rum. Och till helgen tror jag även att skrivbordet blir färdigmålat. Sen är det bara finlir kvar i hennes rum.
Igår var vi ju även på möte inför Idas skolstart till hösten. Sandersdalsskolan är superfin & även om det verkade lite rörigt med olika grupper osv så tror jag nog att det kommer bli hur bra som helst när hon väl börjat där. Barn hänger nog bättre med än vad vi vuxna gör. ;)
Inatt ska jag försöka att få bättre sömn så kanske orken finns till att fixa lite här hemma.

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar