onsdag 14 april 2010

Vårkläder

Igår var jag & Ida ute på Torp & handlade nya skor & jacka till henne. Det var så mysigt att bara vara hon & jag. Hon uppskattade det också - det märktes. =) Så idag har hon sprungit omkring som en galning i sina nya kläder.
Inna tog jag & Simon en sväng till Pååla efter hennes misslyckade försök att få fika hos oss. Sorry! ;) Men det spelar ju ingen roll var man fikar - bara man gör det. En promenad i skogen han vi också med & tur var väl det eftersom vi träffade Linda där också. ;)
Idag vet jag inte riktigt vad vi har gjort men många knop har det inte blivit. Man vill mer än man orkar eller hinner. Fast vädret har varit amazing så då kan jag inte klaga. Imorgon är det dagisdax för Ida igen så då ska jag nog ta mej en promenad så Simon kan sova i vagnen.
Ikväll hade jag tänkt vara vaken till Greys för annars har jag missat alla nya avsnitt hittills & "bara" fått se repriserna. Bättre än ingen iofs.

Hoppas ni andra haft en bra dag & snart är helgen här igen. :)

1 kommentar:

  1. Ljuvligt va det o det va väl en himla tur att vi träffade på Linda! Ibland ler stjärnorna emot en <3

    SvaraRadera