fredag 9 april 2010

Härliga sol!

Idag kom den solen jag hoppades på. Helt underbart kan jag säga & när jag & Ida var nere på stan tidigare njöt hon av en glass. Med all rätt!! Det är väl allmänt kännt att min dotter är en glassoman? ;) Fast anledningen att vi åkte ner var för att köpa en present till granntjejen som ska ha kalas imorrn. Jag tror nog att hon ska bli nöjd. :)
Det varkar som helgen ska bjuda på samma sköna sol så det lär väl bli till att grejja ute så mycket som möjligt. Å jag ska passa på att hänga ut tvätten så den får torka i solskent. Det känns verkligen i tyget när det torkat i solen. Nice!
Ikväll blir det till att slöa framför tv´n med en kaffe & nåt annat litet gott. *hehe*

Ha en skön fredagskväll på er & ta er för allt i världen ut i solen i helgen. Nu är den hääär! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar