tisdag 20 april 2010

Utvecklingen går framåt.

Jag passar på att blogga lite medans Simon sover. ;) För idag har vi massor att göra. Tvätta, städa, packa. Ja, vi tar en tur till Uppsala imorrn eller torsdag. Ida är i ett lyckorus & det kan jag ju förstå. Farfar & farmor samt faster med familj är verkligen toppen. Och särskilt nu när Emil kommit till världen. :) Det ska bli jättekul att komma dit & kanske ta en sväng på stan & shoppa lite. Ja, med betoning på lite. ;)
Igår åkte jag & Simon till Falköping med mormor & morfar för att hälsa på Solveig - min ingifta moster... typ. Ja, det där känner ni ju till ni som känner mej. Anyway - lunch & fika blev vi bjudna på & det var kul att träffa henne & två barnbarn. Så underbara barn med hjärtat på rätta stället. Men så hände ju det där också. Händelsen med stort H - Simon vände sig från rygg till mage. Och nu vill han inte göra något annat. :) Han är såå duktig & mamma är stooolt. Så nu undrar jag vad nästa grej blir. Spänningen är oliiiidlig.

Puss på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar