torsdag 15 april 2010

Relationer

Idag har Ida varit på dagis så jag & Simon har varit solo. Det har funnits hur mycket som helst att göra men jag har inte riktigt kommit till skott. Det är ju så ibland & inte mycket att göra åt. Jag får ta tag i det sen när Matte kommer hem så jag helhjärtat kan ägna mej åt städningen. Visst hade Matte kunnat göra det men jag vill faktiskt själv. ;) Imorgon är det ju fredag & då är det skönt om det är fint hemma. Hoppas det är fint väder för då ska vi ta en sväng till Emaus. Det var hur länge som helst vi var där.
Just nu är Ida hos mormor & morfar & tar kvalitetstid & det gör hon helt rätt i. Det är kul när hon har en sådan fin relation med dom för rätt vad det är finns inte det intresset kvar på samma sätt längre. Fast dom kommer så klart alltid vara en viktig del i barnens liv, det är jag övertygad om.
Nä, nu har Simon tröttnat på att jag sitter här & bloggar. Även han kräver uppmärksamhet. ;)

Ha en skön eftermiddag & snart är det helg. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar