fredag 16 april 2010

Mysdag!


Ja, idag fick jag skärpa till mej & se till att lägga ev. tråkigheter åt sidan för att ägna all min tid åt barnen. Visst - ett litet utbrott över vårt stökiga hem hann jag med men annars är nog Ida riktigt nöjd med sin mamma idag. ;)
Vi tog bussen till Emaus där vi tittade på alla djuren & Ida fick rida på dom söta små hästarna.


Oj, va mitt hjärta blivit varmt idag då jag sett hur hon verkligen njutit av att ha hennes mamma närvarande. Och jag har så klart njutit jag med.
Simon har för första gången gungat & det var verkligen toppen. Han tjöt av lycka.


Så ja - vi har haft en fantastisk dag & den kommer fortsätta så här. Det är jag övertygad om.

Så här glad & crazy är barnens mamma efter en underbar dag! <3

1 kommentar:

  1. Åhhhhh! Det översta kortet e ju helt underbart!! Det e ett sånt ni ska förstora upp o hänga upp på väggen! ;O)
    Kanske även det sista, hehe..

    SvaraRadera