onsdag 7 april 2010

Ännu en dag...

Här fortsätter hostandet & snuvandet & jag håller tummarna för att Ida inte ska åka på det igen. Natten har varit riktigt bra för att vara Simon, men det är antagligen förkylningen som mattar ut honom så pass att han sover så mycket.
Ida har kommit in i en mormor- & morfarperiod & vill som igår även åka dit idag. Det är jättekul att hon vill dit men ibland känner jag mej som en sopig morsa som knappt har tid/ork för henne. Hon är ju den mest underbara man kan tänka sig & mitt samvete får sig en törn när jag är som jag är. Jag skulle nog behöva arbeta lite mer med mig själv tror jag. Detta är så mycket som jag berör ämnet & frågar ni senare kommer jag säga att allt är bra. Det är så som det är & behöver jag hjälp, vet jag var jag kan vända mej. Men tack för ev. omtanke. ;) Att älta är inte det bästa för mej.
Dagen bjuder inte på några större omvälvande händelser mer än att jag ska försöka ta mej i kragen & städa lite. Oj, så kul.... ;)
Det som är skönt är att det redan är onsdag & helgen syns borta i horisonten. Hoppas det blir fint väder då så kanske vi kan grilla. Fast lördagen är jag redan upptagen på med mina fina vänner. :)
Nu är kaffet slut & det är dax att ta tag i dagen. Hoppas ni får en fin dag.

Kram!


Jag avslutar med ett kort som Ida tagit på sig själv. Hon har fått en kamera av sin snälla moster så nu plåtas det för fullt här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar