tisdag 29 september 2009

Tiden bara flyger iväg....

Oj vad dagarna går fort när man har roligt/att göra. Helgen flög iväg & det är redan tisdag. Mamma & pappa har varit här & tapetserat klart Idas rum så imorgon ska jag åka & köpa ett nytt golv, lite färg & annat smått & gott till henne. Jag har även försökt hitta en passande lampa till rummet men när inget duger får man göra sig en egen. Den är inte klar än men när den väl är det & hänger på plats ska jag lägga ut bilder. Även bilder på vårat sovrum kommer men allt är inte helt klart än så ni får vänta. Men så mycket kan säga att den har fått sig en riktig ansiktlyftning & jag är bara så nöjd. =)

Herr Bebis låter vänta på sig & på torsdag är han faktiskt beräknad att dyka upp (ut?). Men som sagt, vem försöker jag lura? Han är där han är & bestämmer helt själv när han vill komma. Killar...
Inte för att det betyder nåt större men så har jag faktiskt börjat få lite molvärk på nätterna & ibland kan det verkligen hugga till i bäckenet. Men som sagt, det gör ingen förlossningen inom det närmaste, men om jag ska jämnföra med hur det var att vänta Ida, så är detta bra mycket större signaler än sist. Ni kan iaf hålla tummarna & kröka tårna på att jag inte går allt för långt över tiden. ;-)

Imorgon ska jag försöka att ta det lugnare än vad jag gjort de senaste dagarna men samtidigt vet jag hur svårt det kan vara att bara sitta still när det finns så mycket som väntar på att bli klart. Jaja, jag tror nog att kroppen säger ifrån. ;-)
Hoppas att ni andra har haft det lika bra som jag haft det & att ni snart ska slänga er i soffan, kolla på Idol & njuuuuta av chokladpudding. *MUMMA*

P&K!

2 kommentarer:

  1. Jag ska åka o träna nu!
    Gotta dig för mig med. Stor kram från mig!! <3

    SvaraRadera
  2. Lovar att jag ska hålla och kröka allt vad jag kan! Struntar i alla paket som kommer det närmsta, tills bebis är ute :) Svampfrillan får säga vad han vill!

    kram!

    SvaraRadera