tisdag 22 september 2009

Storm!

Ja det har det verkligen stormat idag. Jag & Ida gick till dagis idag för att vara med "Nallarna" ute i skogen. Å va mysigt trots att det blåste & regnade lite. Men vad gör det? Man borde verkligen vara mer ute i skogen & Ida tycker verkligen det är kul Hon kan ju mer om växter än vad jag kan. :-/
Sen kom mamma & pappa som räddande änglar för att börja tapetseringen på Idas rum. När det är klart kommer det bli så bra. Men jag blir frustrerad när jag vill men inte kan. Allt är jobbigt med magen i vägen & smärta här & där. Jag vill verkligen inte klaga. Det finns alltid dom som har det värre & jag är otroligt tacksam över de människor vi ha runt omkring oss. De är ovärdeliga!!!
Jag har ju själv fått grejjat lite här hemma också även om det tar sin lilla stund. men jag gör sånt som jag kan göra. Annat lämnar jag över till Matte.
Roligare än så här blir det inte idag. Jag ska fortsätta att hålla iordning på herrgården så jag med gott sammvete kan mysa med min familj i soffan sen. ;-)

Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar