lördag 26 september 2009

Bara en enkel dagsrapport - inget annat.

Så, vad har hänt idag? Det känns som vi inte gjort så mycket & det kanske är så. Fast å andra sidan har vi inte slöat i soffan något större heller. Dagen började med att jag fick vakna till den ljuvliga - kaffedoften. =) Bordet dukat & det vara bara att sätta sig & äta frulle. I like! Efter det var hela familjen såå duktiga då vi fick städat både Idas hemskt stökiga rum & gjort fint i hallen.



Ida var hemma hos E & lekte så jag & Matte passade på att ta en sväng till Ö&B samt Torp. Vi var inte ensamma där så det blev ett kortavarigt besök. Det viktigast & så hem igen. Sen var det bara till att pyssla med lite småsaker tänkte jag för att sedan sätta sig en stund innan vi skulle hämta bustjejerna. men sjutton vad tiden går fort. När jag var klar med det jag skulle göra, var det dax att hämta dom. Var tar tiden vägen?
Eftersom pannkakor vart utlovade var det bara att åka. ;-)
Vi hade en urmysig em då vi även bakade muffins. Glass hann dom också med mellan bak, lek & tvtittande.



Nu har jag tagit en skön dusch & ska snart äta mat. Jag kan väl nästan garantera att jag slocknar framför tv´n ikväll. jag har ju totalt glömt bort att vila idag som jag gör på veckodagarna. Det måste mao betyda att jag har en krävande man eller? ;-) Eller så får han mej bara att glömma bort hur trött jag kanske är.
Hur som helst, slappa ska vi göra & jag tror att vi kanske får en favorit i repris med katten. Vad ska man säga? Höjden av mys eller?



Nu får ni alla andra ha en skön lördag, imorgon vet jag att det kommer vara fullt upp på Fasseröd.

P&K!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar