tisdag 15 september 2009

För två år sedan...

... gick min man på den lätta. ;-) Han gifte sig med mej. *hehe*
Skämt å sido, det var en underbar dag & jag vet att han tycker det samma.
Solen sken men tyvärr blåste det en del. Strunt samma - vi hade det så kul att vi just då knappt tänkte på det.
Idag ska vi fira lite iaf med pizza & tokmys framför tv´n. Större firande kanske vi gör nästa helg eller så. Fast å andra sidan - man kan ju fira varje dag. =)



Nedräkningen pågår för fullt & jag längtar efter att få gå på ledighet.
Busen i magen håller låda varje dag & jag följer tydligen inte mallen efter hur en graviditet kan se ut. För vad jag har läst så ska bebisen ha lugnat ner sig en hel del nu då han/hon inte har så mycket plats att röra sig på längre.
Slutsats: Jag har en väldigt stor mage eller han är väldigt liten? Eller så struntar han i mallar & gör som han vill. Jag tror på det sista. ;-)



Hoppas ni andra får en skön tisdagskväll, nu slänger jag mej i soffan. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar