torsdag 26 februari 2009

Utebliven åldersnojja & trevliga nyheter!

Hur ska man tolka sin dotters häpna min när man berättar att man är 30 år? Tack o lov tycker hon inte att man är gammal & det tycker inte heller. Jag trivs faktiskt bra i denna ålder & vill inte vara 20 år igen. Det känns bara som om man vara förvirrad & inte visste vad man ville med verken sig själv eller sin framtid. Fast jag vet kanske inte så mycket mer om min framtid nu men jag är tryggare i mig själv. Jag har en underbar man, en dotter som är fantastisk & livet flyter på bra nu. Det är bäst att passa på att njuta - rätt vad det är kan allt rasa samman & man vet inte vilken fot man ska stå på. Djupt va? Men det kanske är bra att tänka & uppskatta på det man har?

Sen fick jag höra på radion att en 24:e Februari blev att historiskt datum för Sverige. Jag kan bara hålla med. Fast vissa pratar om ett bröllop - jag tänker på något helt annat. En kul nyhet fick jag höra som jag blev väldigt glad över & jag hoppas starkt. =)

Nu hoppas jag iaf på vackert väder när jag komer hem från jobbet imorrn. Då ska vi ta en härlig promenad efter maten för att sedan komma hem & bara mysa. Nice va? =)

Puss på er!

1 kommentar:

  1. Jag håller med till 100%!!
    Vill inte heller va 20 igen..
    Vad va det du fick höra?? Du kan inte skriva så o inte sen berätta va det va.. :-( Man e ju lite nyfiken!

    SvaraRadera