söndag 15 februari 2009

Frukost, sol & Team Erik!

Söndag igen & jag har näst intill just stigit upp. Ida tittar på tv, Matte slöar i soffan & jag tänkt snart förse familjen med frukost. Det är så mysigt att sitta ner tillsammans, prata & äta i lugn & ro.
Igår var vädret så underbart så vi tog en promenad ner till stan & tittade på Team Erik när dom tackades på torget. Självklart sjöng dom oxå & det lät lika bra som det gjort i tv. Så efter en stund på stan åkte vi hem igen för att bjuda mina föräldrar & syrra på lite fika. Ja, dagen var allt annat än stressig & det är skönt att ha en sådan dag då & då.
Idag ska jag nog grejja lite mer här hemma men en tur ut i solen ska vi nog också hinna med. Ida ska på kalas tll granntjejen & det får ju inte följa med på. ;-)

Nä, nu får jag ta tag i frullen!

2 kommentarer:

  1. Jasså ni har sol haha

    SvaraRadera
  2. Åhh va vi älskar söndagar! *slappa slappa slappa*

    Fast... Nästan alla mina dagar e ju såna :S

    SvaraRadera