lördag 28 februari 2009

Shoppinglördag

Var tog lördagen vägen?? Hela dagen har gått i en rasande fart. Tog ju en sväng till Överby idag tillsammans med Ida & Linda. Jag fick faktiskt tag på det jag skulle. =) Skor & byxor. Men det var en del folk där & jag var riktigt mör när vi väl kom hem. Men det får det vara värt.
Skulle egentligen städat undan lite när jag kom hem men varför stressa? Det kommer fler dagar. =) Eller så får det bli imorrn. Då kommer Anneli & Jim förbi på en fika & då är det trevligt om det är snyggt & iordning. Ida är så glad att få träffa sin kompis igen & det kan jag verkligen förstå.
Ikväll är det sista delfinalen av Schlagerfestivalen & vi ska såklart titta på den. Undra vilka som går vidare?

snart är det dax för mat & sen är det soffan som hägrar.

1 kommentar:

  1. Hihi frågade Jim förut om han ville åka till Ida i morrn... Då sa han JA hon är lolig... hihi så söta dom är...

    SvaraRadera