måndag 3 maj 2010

Sol, sol underbara sol

Igår var det ett underbart väder & jag vågade väl aldrig tro att det skulle bli lika fint idag. Så fantastiskt!! Ida är på dagis & när Simon sov passade jag på att ta en stooor kopp kaffe & njuta av solen på trappen. Ibland (eller ofta?) är det det lilla som gör så mycket för att livet ska vara bra. Fast sånt vågar man kanske inte säga utan att allt ska rasera fortare än kvickt igen. :-/ Det är kanske dax att ta tag i demonerna & ordna upp livet snart? Jaja, idag ska jag inte låta detta ta över helt utan jag vill bara leva i min rosa bubbla & låta verkligheten utanför bara passera förbi. Jag är skyldig mej själv det.
Nu ska jag bara plocka undan det värsta, vänta på att både disk & tvättmaskin ska bli klara & se gå ut på en skön promenad i solen. Filten, vattenflaskan & en god bok är med för man vet aldrig var man hamnar. Mobilen? Den får vara hemma. ;)

Puss på er!



Jag ska ta en sväng genom Sandersdalar för att se om dessa sötnosar har kommit dit än. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar