måndag 13 juli 2009

Long time, no...

Ja, det är snart en månad sen jag var här men & jag får delat skylla på mej & Telia.
Men nog med bortförklaringar, I´m back - större än tidigare. ;-)
Ja, pojken (japp, vi vet vad det blir) växer & han är livlig ska ni veta. Så fort som jag sitter ner ska han göra sig till känna. Det spelar ingen roll om jag sitter & jobbar eller slöar i soffan - han bara ska ha sin uppmärksamhet. Shit vad jag längtar efter honom nu.

Semestern närmar sig, tre veckor kvar eller som Linda räknar (vilket jag föredrar) 14 arbetsdagar. Det är ju ingenting!! =) Då har jag två veckor ihop med familjen & sen är jag & Ida själv dom två sista. Myyys!!

, roligare än så här blir det inte idag men bättre på att blogga ska jag bli iaf. Så puss på er alla vad ni nu sysslar med. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar