onsdag 15 juli 2009

Denna längtan!

Fast det är inte bara pojken/busungen i magen jag längtar efter, jag längtar efter min semester nu också. Matte börjar sin nästa vecka & det klart att det svider lite extra då. Men skönt för Ida som får ett sommarlov på 7 veckor. Jag hoppas det blir fint väder så vi kan åka till stranden för sol & bad.

Fast å andra sidan, vi ska nog kunna få tiden att gå även om det blir regn i fyra veckor. Så det bästa är en skön mix av regn & solsken. =) Så mycket planer har vi inte heller utan vi har schemat öppet. Nice!

Närmast att längta till är så klart helgen & har jag tur finns det energi till att tapetsera. Kunde vara fint om vi fick gjort lite mer innan insatsstyrkan (mamma& pappa) kommer hit & hjälper till. ;-)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar