tisdag 16 juni 2009

Kanallös...

Va skönt det är med kort vecka. Hälften är redan gjort & snart är det midsommar. Hoppas nu att det blir fint väder så vi kan åka ner till stan & dansa runt midsommarstången. Vi ska iaf fira med Therese & Benny & vi hoppas även på Håkan med barn.
Idag har det varit personalmöte, imorgon ska jag till BM efter jobbet & på torsdag ska jag klippa mej. Så varje dag är späckad med något - hur orkar man? ;-)
Sen har även Viasat grejjat med sina tekniska prylar så vi står utan kanaler. Eller inte helt - vi har femman. =) Egentligen skulle det ha kommit igång idag men icke. Som kompensation ska vi få en ny mottagare med hårddisk. =) Bra jobbat Viasat!! Konstigt nog blir jag nästan lugnare av att inte ha några kanaler. Får väl se hur lugn jag är om det dröjer till nästa vecka innan vi får mottagaren. *haha* Men det finns andra saker att göra faktiskt.
Nu är det dax att planera veckans matsedel så jag har något att handla imorgon. ;-)


Puss på er!


1 kommentar:

  1. Nä du nu får du allt ta o plita ner något kul.... du kan ju inte va knalllös hur länge som helst.... ja just så läser jag rubriken varj gång...thhihi

    SvaraRadera