lördag 12 juni 2010

Kalasdag!

Äntligen helg & framförallt partaj ikväll. Pappas kusin fyller 50 i sommar så ikväll ska vi fira henne. Hoppas, hoppas att blåsten lugnar ner sig & att t o m solen kan titta fram. Det skulle bli toppen i så fall. :) Fast det blir ju så klart jättekul iaf.
Fram till kalaset ska jag fixa & dona här hemma. Lägga undan urväxta kläder, tvätta & städa undan det värsta. Men idag ska jag inte stressa utan ta det lugnt & njuta av att det är lördag. Jag har redan varit hos frisören Ida som ordnade en urtjusig frisyr utav vatten & lite spännen. ;) Min lilla tjej som är så stor. <3
Hon tycker nog att det ska bli mysigt att vara själv hemma med Matte & Simon ikväll. Jag har hört ett rykte om saft & popcorn. :) Mumma!!
Nä, nu ska jag inte dega här mer, dax att dona lite. ;)

Puss!



Mitt ena hjärta! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar