torsdag 10 juni 2010

Avslutning!

Idag var det (nästan) Idas sista dag på dagis & det firades med glass, jordgubbar & utdelning av teckningar & diplom. Det känns otroligt konstigt att hon inte ska vara på dagis mer utan faktiskt börja i skolan. När blev hon så stor??
Personalen på hennes avdelning är fantastiska & dom gör ett otroligt bra jobb. Jag kommer verkligen att sakna dom. Här hemma har vi själva firat med äpplepaj & glass & till middag blir det pannkakor. Bättre blir det nog inte. :)
Så nu hägrar ett låångt sommarlov för tjejen & jag är inte ett dugg avis.
Imorgon är det jobb igen & jag känner mig bra mycket bättre. Om det inte vore för det där knät... Jag undrar vad det kan vara & jag är rädd för att det blir problem när jag ska jobba. Men men, det tar vi då. ;)
Imorgon är det iaf fredag & då ska det mysas. :)

Puss & kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar