tisdag 15 december 2009

Natten går tunga fjät...

Idag är det dax för Luciatåg på Idas dagis. Det ska bli så kul att höra alla barnen sjunga julsångerna. Och som den goda mor jag är har jag självklart strykt hennes Lucianattlinne. =) Simon ska dagen till ära ha på sig sin tomtedräkt som han fick av Pååla. Bra va!? Jag misstänker att han kommer göra succé.
Jag kan inte fatta att han redan är två månader. Tiden går så fort & han är helt underbar. Han älskar att ligga i soffan & sprattla & rätt va det är fyrar han av ett leende följt att ett kiknande skratt. Och hans mamma hon bara smälter. Fast dom finaste leenden får hans syster. =)
Annars känns allt mycket bätttre idag. Mycket tack vare Linda som blivit mitt bollplank. Tusen tack, jag behövde verkligen dina öron. <3

Nä, nu blir det till att fixa det sista innan vi ska gå till dagis igen.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar