tisdag 8 december 2009

Ännu en dag...

Då var helgen förbi & det är redan tisdag. Jag har precis varit & lämnat Ida på dagis & nu ska jag väl städa lite här hemma.
Igår var jag & mamma nere på stan en sväng på marknad & jag fick tag på en mössa åt Simon. Vi har en förmåga att tappa bort den enda han har, så nu har vi iaf en sportslig chans att alltid ha någon att ta på honom. ;-)
Sen blev det en tur till FinaLinda för att slipa lite på hennes väggar. Och visst, det kan låta som ett trist jobb men för mej är det kul att göra sånt då jag får komma hemifrån en stund & vara något annat än mamma/gnällspik/mjölkko. Så dte är faktiskt jag som ska tacka Linda. <3
Nä, nu vaknar Simon så jag slutar här. Tur det för så mycket kul hade jag inte att komma med idag.

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar