fredag 11 december 2009

Hej va det går...

Jösses va dagarna bara rusar iväg nu. Kan det vara för all julförberedelse som jag måste hinna med. Idag har vi varit hos mamma en stund. Hon & Ida har bakat lussekatter vilket Ida tyckte va hur kul som helst. Jag, ja jag tog det mest lugnt & smakade på katterna när dom vara klara. ;-)
Nu har vi nyss kommit hem efter ett besök på nyöppnade Willys & vi var inte ensamma kan jag säga. ;-) Men billiga priser hade dom iaf.
Imorgon har vi ett späckat schema. Först hjälpa FinaLinda med flytten & sen ska vi ner till Liseberg med Mattes arbetskamrat & fru. Efter det ska dom med oss hem & bli bjudna på julmat. En liten följetong från deras bröllop. ;-)
Resten av eftermiddagen ska jag plocka iordning här hemma så det är fint för imorgon. SEN - mys med tacos & Idol. =)

För det är fredagsmyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar