torsdag 16 december 2010

Jäjä!

Torsdag idag & en dag närmare den efterlängtade helgen. Kanske att vi tar oss en sväng på julfackeltåget på lördag som går så fint jäms med Byfjorden. Annars kommer vi kunna fylla den tiden med något annat. Det är så skönt faktiskt att helgen är uppbokad men bara med sånt mysigt juligt förberedande saker. Julgodis, kanske en julgran, blomfixeri, lite bakeri, köttbulleri & skinkeri. :) Men jag ska i n t e stressa utan njuta av att julen är nära. Sen på måndag, då ska jag jobba men bara då. Tisdag till söndag ska jag vara ledig & inte planera in något alls. Underbart!! :)

Sen undrar jag vart snökaoset är? Ser å AB att det är storm, ishalka & snöstorm. E6:an är utslagen av alla bilar som krockat men i lilla Uddevalla droppar det mest vattendroppar från himmelen. Ja, det kommer väl hit med. Stadsbussarna måste väl bli inställda någon mer dag detta året. ;)

Nästa gång jag bloggar hoppas jag att få med lite bilder på snö, julgodis & andra juliga saker.

X your fingers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar