onsdag 7 juli 2010

Klappa, klappa händerna! :)

Idag har Simon lärt sig nåt nytt - att klappa händerna. Han är så duktig & tycker att det är jättekul. Fast roligast har varit när jag satte hans shorts på mitt huvud som han sen drog av. Då kiknade han av skratt & jag likaså. Vilka guldklimpar jag har till barn. :)
Annars är det mest lugnt & jag är så jäkla trött. Idag måste jag komma i säng i tid vilket inte borde vara allt för svårt då det visas fotboll på tv. Jag tycker att det är så tråkigt men Matte har nåt konstigt intresse för detta. Skumt... Anyway, han får ju titta & eftersom vi "bara" har en tv får jag hitta på annat. Det blir nog snart sängen & en bok & så nanar jag snart efter det. ;)
Helgen närmar sig & jag hoppas på fint väder. Då blir det solstol & BiB på baksidan. ;)

Hugs & kisses!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar