fredag 2 juli 2010

Friday, lovely friday!

Oh my, va jag är trött. Lite grillspett & ett glas vin på det gjorde tydligen susen. ;) Men va gör det när det är fredag. De flesta grannar sitter väl på sina altaner men vi sitter faktiskt inne. Jag får ju min beskärda del av solen på dagarna. Imorgon ska jag däremot njuta av den liggandes på en madrass mitt på gräsmattan. Ska bli sååå skönt. Ja, lite projekt ska vi väl också hinna med.
Sen måste jag ju berätta vad vi fick för post idag. Jag säger så här: Det är inte bara ett slottsbröllop iår. Nä, Herrgårdsfolket ska på ett i september. Det ska bli så kul!!! :) Aj löööv itt! Så nu sitter jag & klurar på vad jag ska ha på mig. Kanske nåt nytt eller nåt jag redan har. Hmmm? Nja, det är ju några veckor kvar. Å innan dess är det semester. Eller hur Biffen?

Nä, nu slänger jag mig i soffan.
Kisses and hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar