torsdag 11 november 2010

Tittut!

Ok, efter ett lååångt uppehåll gör jag ett nytt försök att sparka igång min lilla blogg. De otroligt intressanta ämnena är de samma, bara för att ni inte ska bli förvirrade. ;)
Hur som helst - fredag imorrn & helgen är inom räckhåll. Då ska jag ordna det sista med garageporten & slänga skräp på tippen. Spännande va? ;)
Fast jag har ju hittat en kul grej som jag, syrran & mamma gör varje vecka & det är att scrappa. En kul grej att hitta en pysselgen även i mig. ;) Så det ska det väl bli en sväng scrapp i helgen mellan allt skräpslängande.

Nä jag ska inte trötta ut er allt för mycket redan utan ger mig nu. Har ni "tur" dyker jag upp imorrn igen, mellan tacos & Idol. :)

Puss!

1 kommentar:

  1. Kors i taket! Höll på att ramla av stolen när jag såg att du bloggat lite ;)

    Pöss!

    SvaraRadera